Unternehmung – Metropolis-Verlag
Ella Sophie Weber et al.

Does a University Field Trip Affect the State of Individual Resources that are Crucial for the Success of Cooperation?

Antonia Reckhenrich et al.

Relational Leadership Education: Teaching Relational Competences Along the Concept of Theory U

Ana Carolina Aguiar et al.

Tapajós: A Transcultural Expedition. Introduction to the case Study

Julika Baumann Montecinos et al.

Relational Leadership – Case Studies from Brazil

Lars Hochmann

Die Kultivierung des Widerspruchs

Guli-Sanam Karimova

Governance von globalen Wertschöpfungsketten – Welche Verantwortung haben Konsument*innen?

Laura Einhorn und Christian Neuhäuser

Die gesellschaftliche Verantwortung von Unternehmen und Konsument*innen

Johannes Brinkmann

Consumer Social Responsibility – seven theses and seven exhibits

Imke Schmidt

Consumer Social Responsibility – Theoretische und praktische Grundlagen

Johannes M. Lehner

Marktplatz der Eitelkeiten: Status-Hierarchien zur Koordination der Firmen

Markus Taube

Taking Stock of East Asia’s Emerging World Market Leaders

Thanos Fragkandreas and Cornelia Storz

Knowledge Diffusion in Management

Martin Hemmert

Japanese-Style and Korean-Style Management Revisited

Nele Noesselt

Leadership Reloaded

Mark Lehrer and Stefan Schmid

Personalizing Perceptions of the Mittelstand Business

Dirk Ehnts

Geld und Kredit: eine €-päische Perspektive

Christoph Lütge

Wirtschaftsethik, das liebe Geld und die Soziale Marktwirtschaft

Henrique Drumond

Social Start-ups and Urban Development

Flávia Souza Rocha

SDSN Brazil: The Challenge of a Living Network Focusing on Sustainable Cities

Martin Kunze

Brazil: The Melting of a Melting Pot from a Historical and Personal Perspective